MOJS!

Halloj i stugan! Igår var det julafton minsann :D Yey!! När man vaknar på morgonen och vet att det är julafton så vill man ändå att det ska snöa eller åtminstonde komma ner snö från himlen, men nope inge snö flingo så långt ögat kunde nå! :( Bajs blöa usch! :( AJA fick nöja mig med julfirandet med kalle anka vid tre med familjen och lilla släkten :) Mys Mys! Sen var det julklapp öppning ;D det roligast! Fortfarande kan jag säga att "nyfikenheten" vilka som är mina har jag inte kunat motstå! Inte heller i min fina jul strumpa, peta på och känna! hihi OPS nu kom den fram! Sen super duper smarrig god julbord med MASSOR med mat! :P Mätt blev man och det är det viktigast! Hade en jätte trevlig afton <3 Kan inte begöra mer än! :)
Idag har man varit hemma och bara slappat, kollade på "ensam hemma" del 1 och 2 :) lite, dem är ju så bra!
Mojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0