Snart julafton!

Idag var jag tomte för barnen :D jätte roligt att se deras ansikte när dem såg mig, kände inte igen mig alls :) hihi! Julafton på lördag helt otroligt har inte insett direkt att det är då!!:O vad fort veckorna ha gått, har jobbat i en vecka fram tills i morrn! Som barn kände man beredd på det, kände att det var påväg, få det där pirrigheten i hela kroppen, man bara går och längtar. Men ju äldre man blir ganske mindre man känner den känslan, beror kanske på om det är snö på marken också! Förra året var det tjock snö vart har den tagit vägen i år tro? :( Sågs bli sol på julafton det går jag inte med på, snö ska i sånafall ligga på marken som ett tänkte så man inte ser ett ändå litet grässtrå, men det gör man tyvär nu :/ Suck!!

Idag pynte vi granen med glada fina kulor, fina lysen och dessutom min och mina andra tre syskons smällkarameler i lågstadiet har vi också i julgranen samt glitter som hänger fint på dem små grenarna! Samt satte nellikor på en apelsin :) skoj skoj! Gjorde ett ltet hjärta på ena sidan och på andra en smile gubbe!

Nu ska jag pyssa i sängs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0