Lyckan är att veta vad man vill och vilja det lidelsefullt

Hej mina kära blogg läsare! Som ni märker så har jag inte varit inne på min blogg ett tag nu, och jag ber så mycket om ursäkt, nu får lilla felli gå och skämas i ett hörn med en strut på huvudet :(. Man måste vara hård mot sig själv i bland så är det! Fy mig! Igår i alla fall så vara det "alla hjärtans dag" firade den med att gå och kolla på min vän Helenas kör föreställning i Huddinge :) mysigt! Hon sjöng två solon, super duktig verkligen! :) <3 min egna Helli! Var där med min egna rufs Prini <3 Såklart gav vi en varsin ros till Helena för att hon var så duktig! Men man kan säga att vi fick tillbaka vår igen av Helenas mamma, vrf vet jag inte haha men det var snällt av henne! Det var ju ändå alla hjärtans dag <3 Om jag ska säga själv angående om alla hjärtans dag, så ser jag inte det som en himla stor grej, jag menar man visar ju ändå sin kärlek dagligen, men det förstås om man har en partner så är det mysigt med något mer mysigare tillfälle sådär! Jag hoppas min mister perfect kommer i sinom tid! <3 Är som en prinsessa i alla filmer och sagor, älskar verkligen lyckliga slut! :) Det är ju det bästa med romantiska filmer eller disney filmer, man räddas av en prins/riddare i mantel ridande på hans häst för att rädda sin älskade prinsessa ifrån den elaka....! Man blir så rörd, eller att man sjunger en romantiskt låt till sin älskade ÅÅÅÅÅ! Kallas ju för rampunzel av några av mina kära vänner så kan väl säga att jag har prinsess blondet inom mig!

Nu ska jag sova, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0