God fortsättning!

Förlåt för att jag inte har varit så upptaterad nu dem senaste dagarna, har inte orkat skriva helt enkelt! Ska bättra mig jag lovar!! :)

Föressten GOD FORTSÄTTNING alla mina kära fluff vänner! Nu börjar ett nytt år 2012 HURRAY! vad 2011 har gått fort eller hur? Funderar för mig själv, har man gjort något bra/god gärning under förra året, har man fått något gjort, Hmmm måste ta en fundering tror jag! Har iallafall träffat en del vänner som har kommit på besök under julovet från deras egna studier-städer i Sverige, som jag har saknat er <3 Men som tyvärr har alla nästan lämnat mig och åkt tillbaka :( Trisst! Men inom kort förhoppningsvis kommer jag få se dem igen! Det håller jag tummarna för.

Vad jag har gjort dessa dagar jag inte har varit upptaterad som sagt ahar varit att jag har träffat mina sofior 2 styckna faktiskt, sosid och sesen kallar jag dem!, Lätt att komma ihåg! samt en flisa som mig och julia och åt tacos och gjorde en smarrig efterrätt "gino" SUPER GOTT! ;P om ni inte har smakat det, gör det!!!! det får ni inte missa! Sen har jag träffat min underbara Frida (ff-friend) <3 som jag har träffat många gånger, efter varandra känns det som haha ;D har flummat och skrattat än aldrig för! oj oj minnen! Vad jag saknar henne :( så det skär i bröstet snyft!! <3 Shoppat "rea rea rea" tur att man hade presentkort på HM och Ginatricot! lättare om man har det! Har dessutom träffat Bönan (Josef) som är en skojare/flum kille i sina halv 40dar! Speciell kille! :) Var i stan och traska sen käkade på Max mums! bästa hambugare ställe om ni frågar mig!! Godaste pomfritten EVER och hambugare! Har varit på teatern det var igår det (6/1-2012) och såg "Ingen mans land" på Stockholms Stadsteater. Den var helt okej, inte någon direkt höjdare men roligt att ändå gå på teater, konstigt att man inte gör det oftare :S något jag ändå älskar att göra! Åkt skrikdor har jag ännu inte gjort, måste göra det snart, väldigt snart! Innan isen smälter för gott! då kommer jag bli sur! Måste se om jag har några skridskoåknings skills kvar eller inte! ;D haha!

Nu ska jag mysa med en favo film "Höstlegenden" som går rakt in i hjärtan! <3 otroligt bra men tragisk :(!

Snipp snapp slut så var 2011 borta med ett sus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0