Slowly Forward....

Vad livet går sakta framåt. Dagarna går så segt framåt för min del, fast man försöker hålla "huvudet högt" och försöker att göra det bästa av situationen. Orkar inte dra hela min historia/tankar som jag har dagar in och ut just nu i dagens läge. Huvudet fullt med kaos helt enkelt! Bloggar ska vara roliga att läsa. Men för mig känns det inte som att det är så roligt varje dag riktigt, fast man hoppas och tror att man kan få det! När dem dagarna kommer då är det frid och fröjd kan jag tala om:) ett tiger skutt i hela mig!! Det gillar jag! Men sen när den stunden är över då blir det en annan glädje! Vill bara känna mig driven. Glädjen i vart jag än är! Både i mitt yttre men främst i mitt inre.

LIFE is.......
a series of disappointments broken
only by
dark spells of depression!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0