Halloj i stugan!

I måndags hade jag innebandy träning YEY! vad jag blev överlycklig att äntligen få köra igen. Efter all julmat som man har proppat i sig under jullovet så var det super skönt att få träna igen! (tigerskutt) :D Men man kände nästan på en gång när man bara hade sprungit lite att man inte har tränat något alls, under lovet, flåset!! Var dessutom bara 4 st som var där så det blev väldigt mycket spring, jobbigt men stört roligt var det! Bästa starten på det nya året helt klart! :D Tränade igår också då var vi inte 4 st utan 9 st som körde, var roligt det också, flåset där med kan jag tala om! :P
I tisdags (10/1) hade jag inte gjort något än att ringa till mitt sommarjobb (trädgårdsarbete) som jag jobbade hos för drygt 2 år sedan! För att fråga om det finns möjlighet att jobba där! Verkar som dem kan behöva folk under mars-april månad :S lite långt ditt men men, "den som väntar på något gott/jobb väntar aldrig för länge" det kommer snabbare än vad man tror, hoppas jag!
I onsdags innan innebandy träningen träffade jag Victoria (kronprinsessan) haha nä :D. Hon har precis kommit från Uppsala, fikade och gick en promenix på söder, vid Katarina kyrkan! Sååå mysigt men inga där :O är det inga som gillar kyrkor eller vad! Var en som kom sen när vi hade varit där ett tag, skulle betala för att tända ljus för farmor och farfar, 5 kr för ett ljus, köpte två men vad det lät när jag skulle lägga in pengarna..PANG PANG inte meningen! :S
Idag blev det en snabbis på arbetsförmedlingen för ett informationsmöte om "jobbgaranti för ungdomar" och träffa en handläggare :P sen hem och chilla, kollade lite på jobb :) Ett sånt piss väder :( usch!

Dags att dricka te :) Drick te ni också vet jag!


Kommentarer
Postat av: Frida Gustafsson

Black Swan tycker jag är sådär, den andra filmen har jag inte sett.

Saknar dig också min fina lovely FF friend! <3 <3 <3

Bamsekram till bästa dig!!

2012-01-18 @ 16:24:36
URL: http://miunfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0