It’s Friday, Friday Gotta get down on Friday!

Fredagar är bästa dagen om du frågar mig, vet inte riktigt vrf, känns bara så skön och mysig, bara för att man inte jobbar då och har helgen att se fram emot :) Idag blev fredagen väldit kort, snö väder, mysigt men kallllllt som tusan usch! Får väl skylla mig själv eftersom jag hade min vår jacka fast en fliströja under som värmde lite, men dock ingen mössa :/ vrf hade jag inte det! Hyrde film idag 2 st faktiskt "Black Swan och "Something Borrowed". Black Swan har jag sett på bio men det var ett tag sen så var tvungen att hyra den för den är sååååå HIMLA BRA! Om ni inte har sett den gör det! Ni kommer bli helt fängslad! Something Borrowed har jag inte sett men verkar vara bra har också gått på bio! =) Nu ska jag se Black Swan med lite godis! :) Har en mysig fredagskväll ni med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0