The most beautiful thing in the world is, of course, the world itself!

Idag träffade jag min egna lurviga best Prini :) <3 super roligt att få träffa henne och gå och fika på ett favo ställe "Muffinsfabriken" ;D Hur STORA muffinsar som helst om ni inte har besökt stället så gör det, den ligger på Götgtan 99 på södermalm ;). Har ca 30 st olika smaker!! Man blir mätt på en halv kan jag tala om men sååååå himlans goda så man dör av kärlek!!! <3 Sen förljde hon med mig till number 1 för att lämna en film jag hyrde frra fredagen "Red rinding hood" som jag nämnde senare i bloggen, hyrde två andra "cast away" som är otrolig fin, fylld med hopp, mod och överlevnad! sen Robin Hood med Ridley Scott! Älskar min Prini tack för att du finns <3 ville bara säga det!


Kommentarer
Postat av: Frida

GE MIG!!! nomnomnomnomnom

Vi måste gå dit å svulla en muffins när jag kommer hem :D

2012-03-19 @ 10:38:15
Postat av: Felicia

Såklart vi måste göra det :D Muffins fabriken är en av mina favo ställen! (fika ställen) ;D <3

2012-03-22 @ 00:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0